πτυχιακές εργασίες
Αλεξίου, Ο. (2020).Σχεδιαστικές Αναπαραστάσεις του Θεού από Παιδιά Σχολικής Ηλικίας.Π.Τ.Π.Ε., Βόλος.Επίβλεψη:Φ. Μπονώτη, Κ. Μάγος
Ανδρεάδου, Ι. (2020). ‘Δείξε μου το σχέδιό σου για να δω τον φίλο σου’:Απόδοση συναισθημάτων σε φιλικές φιγούρες από παιδιά σχολικής ηλικίας. Π.Τ.Π.Ε., Βόλος.Επίβλεψη:Φ. Μπονώτη, Κ. Μιχαλοπούλου
Αυγουστάκη, Ε. (2013). Η οπτική των νηπιαγωγών στην περίπτωση της σχολικής άρνησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίας. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
Γαλατσοπούλου Α. (2017). Χαρακτηριστικά της ιδιοσυγκρασίας μικρών παιδιών: Αναφορές των γονέων. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
Επίβλεψη: Ε. Δερμιτζάκη, Φ. Μπονώτη. ( Περίληψη )
Γονατά, Α. (2016). Αντιλήψεις παιδιών για την ανάπτυξη του ανθρώπινου οργανισμού. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Βόλος.
Επίβλεψη: Φ. Μπονώτη, Β. Χρηστίδου
Κακάνη, Ν. (2019). Τα παιδιά σχεδιάζουν το Θεό. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Π.Τ.Π.Ε., Βόλος. Επίβλεψη: Φ. Μπονώτη, Κ. Μάγος
Κατσαρού, Κ. (2015). Σύγκριση της σχεδιαστικής επίδοσης αριστερόχειρων και δεξιόχειρων φοιτητών. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
Επίβλεψη: Φ. Μπονώτη, Φ. Βλάχος
Κοντοπούλου, Α. (2014). Οι αντιλήψεις των Ελλήνων και Αμερικανών μαθητών για την επιστήμη και τους επιστήμονες. Πανεπιστήμιο
Θεσσαλίας, Βόλος.
Επίβλεψη: Φ. Μπονώτη, Β. Χρηστίδου
Κρέπια, Μ. (2012). Η επίδραση των πεποιθήσεων των εκπαιδευτικών στη σχεδιαστική απόδοση της έννοιας του θανάτου από παιδιά σχολικής ηλικίας. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
Επίβλεψη: Φ. Μπονώτη, Α. Λεονταρή
Μαντζάρη, Σ. (2015). Διερεύνηση της σχέσης της θυματοποίησης στο χώρο του σχολείου και του τρόπου απεικόνισης των συναισθημάτων του δράστη και του θύματος. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
Επίβλεψη: Φ. Μπονώτη, Ε. Ανδρέου
Μαργιούλα, Χ. (2017). Ό λόγος παιδιού προσχολικής και μέσης παιδικής ηλικίας για το πρόβλημα στη συστημική οικογενειακή θεραπεία: Μια προσέγγιση ανάλυσης λόγου. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
Μουρατίδου, Π. Σ. (2013). Οι αντιλήψεις των παιδιών για την αρρώστια και την υγεία. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
Επίβλεψη: Φ. Μπονώτη, Α. Λεονταρή
Παπαδοπούλου, Δ. (2013). Οι στάσεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών για το θάνατο και πώς αυτές επιδρούν στα σχέδια των παιδιών. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
Επίβλεψη: Φ. Μπονώτη, Α. Λεονταρή.
Πολύζου, Ε. (2019). Απεικόνιση συναισθημάτων στις αναπαραστάσεις των επιστημόνων από τα παιδιά. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Π.Τ.Π.Ε., Βόλος. Επίβλεψη: Φ. Μπονώτη, Β. Χρηστίδου
Σπύρου, Γ. (2016). Σχεδιαστικές αναπαραστάσεις της υγείας και της ασθένειας στην παιδική ηλικία. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
Επίβλεψη: Φ. Μπονώτη, Β. Χρηστίδου.
Τσούγγου, Β. (2012). Απεικόνιση συναισθημάτων του δράστη και του θύματος σε σκηνές θυματοποίησης στο χώρο του σχολείου. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος.
Επίβλεψη: Φ. Μπονώτη, Ε. Ανδρέου.